plugg, plugg & återigen plugg..

Sitter och försöker plugga naturkunskap men det går inge vidare.. tänk att det är det jag gör första timmen på julafton, när det dessutom är lov. Haha? Men det är sånt som händer när man hoppar in efter en termin. Vill bara att ni ska ha det klart för er att det inte direkt är såhär jag brukar hålla på haha..

Blev väl en lugn kväll, igen. Kollade på film med familjen + ponthus, nån julfilm. Söt ju :') fick lite julkänsla under själva filmen men nu är det borta, igen.. haha åhh, om det är såhär det är att bli stor då vill jag inte bli nå större!

Sitter faktiskt vid min dator nu också så ni få nå aaasheta bilder på mej osminkad i mjukisdress & toffs, vad mer kan man begära liksom?!




Okej nu har jag kört fast med pluggningen, tro om google kan ha nå bra svar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0