på skolan

Sitter på skolan och dricker varm choklad nu, sprang in och köpte på pressbyrån för jag hann inte äta frukost hemma. Kan ju säga att pappas choklad är mycket godare..

Historian var inställd idag så vi började strax efter tio, haha kvart över nio blir jag väckt av att det ringer på hemtelefon, en galen mamma för min buss går 25 och då var liksom klockan kvart över.. lite stressad, hann iallafall så superman som jag är!

Vart dessvärre så stressad så jag glömde både gympakläderna och matteboken.. men tror att vi hade teori idag, kan ju hoppas. Vill typ bara åka hem nu orkar inte vara här idag, vill fortsätta sova ja! Men nu ska jag härda :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0