örsk int

Godkväll!

Sitter och kollar på Brooke knows best nu, tråkigt för varje gång jag kollar tvn och det är på så är det exakt samma avsnitt som jag sett förut så det här kunde jag väl typ utan och innan haha. Också pratar med min soulmate Elin på msn, kommer sakna henne och dom andra pinglorna på media ♥ men det blir bättre för mej på timrå. Då slipper jag hålla på med nånting som jag inte tycker om.

Längtar tills måndag hihi.. helgen kommer kännas jättelång, fast jag tror den kommer vara full av plugg. Vi har ju ändå inte läst nånting om karaktärsämnerna dom har på bf! Men det kommer gå bra. Jag orkar plugga. Fast det är nånting jag dragit ut på hela dan också, har engelskaprov på torsdag, känns som att jag inte behöver göra det för jag ska byta skola men det är lika bra att jag fixar det där ändå. Jag skriver ju ändå inte ut mej förens på fredag.

Aja ska väl försöka fixa lite med engelskan nuråååå,
puss


mariedal var tider de! vårshowen

Kommentarer
Postat av: madde

åhhh sakna mariedalsgänget!!

blir ju tårögd av å kolla på bilden :(

2010-12-08 @ 10:30:14
URL: http://xomadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0