mp10

Nu har jag samlat ihop lite bilder och arbeten till en mapp på datorn, ska skriva ut det på en skiva tyckte Olle :) hade jag ju ingenting emot! Men vill också ha filmen från rörlig bild men den är på den datorn och inte på min användare, den är ju så bäst måste ha den!

Längtar jättemycket till måndag, jag tror det kommer bli jättebra. Jag hoppas det iallafall, men jag har ju både Karro och Madde med mej så det kommer göra allting lättare. Då vet jag ju att jag har kompisar iallafall! Fast Vicky och Ellen går ju också i bf klassen :)

Det jobbiga är att vi går från åtta till fyra varje dag.. här slutar vi aldrig senare än halv fyra och början halv nio varje dag utom en då vi börjar kvart över tio. Så schemat kommer man ju sakna ganska rejält haha..

Här får ni några fina bilder från den här terminen :)











Okej det var ganska många hehe

Kommentarer
Postat av: elin

<3

2010-12-08 @ 12:47:22
URL: http://elinchristines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0