lite planeringar typ

IMORGON:

• Till timrå typ astidigt och sola
ska bli så brun så jag slipper nån kletig äcklig foundation har jag bestämt!
• Ta mej hem på nå sett
• Duscha osv
• Få håret torrt
• Fixa mej
• Välja kläder, läju ta nån timme..
har inget att ha på mej får panik!!!
• Äta middag med familjen & gästerna
• Ta mej till ponthus & hämta grejerrr
♥ PARTYY

Tyckte att sista punkten kunde få ett hjärta hihi..

A men imorn så skålar vi för det nya året då, nån som har nå fina nyårslöften? :D själv tänker jag inte sätta för stora krav på mej själv men ska börja träna så man är i form för beach 2011 ;) du & ja karro!

Ähh nu ska jag rycka i garderoben och se om det finns nått som är mindre fult än allt annat jag har där. Nej taskig jag är har fått mycket fina kläder den här julen :D men vill ha nått riktigt pang bom men det hittas då inte!

Jaja skååål


Kommentarer
Postat av: madde

lindaaa jag hoppas du har tänkt komma till elin idag!!! :)

2010-12-31 @ 09:29:40
URL: http://xomadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0