julklapps linda

Är väl dags att gå och lägga mej nu, tog mej bara en och en halv timme att slå in alla julklappar :') antingen är det för det var så många eller så är jag helt enkelt sämst. Tror på det ja, för inte vart paketen alltför fagra inte! Men det är ju insidan som räknas höhö

Tyckte det var skönt att va ledig idag så hade hoppats på desamma imorn men det blir ju inte så inte, har utvecklingssamtal men hoppas att pappa glömmer att komma. Han är ju trots allt ganska glömsk av mej.. mina insatser på media är inte direkt nånting att skryta med om man säger så. Fast jo nu lät jag dålig men jag är inte dålig. Jag kan när jag vill.


Lika glad 08 som nu ♥

sov sött
btw så köpte jag en blekning, hade bestämt mej för att bli brunett men naae! Har kämpat och slitit på håret så mycket nu så kan lika väl fortsätta hähä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0