GÖLLL

Hahah det var ju just smart att jag skulle sova i 45 minuter förut, är ju inte så värst trött nu inte.. och blir bara piggare av varje sak jag ser att Karro skrivit på facebook hihi. Blir helt till mej! Imorgon ska hon klippa mitt hår, känns BRA! Är ju lite småslitet efter sisådär fyra blekningar på knappt en månad.. så det blir bra. Sen är det teater på kvällen, allt är i sin ordning. Fint, toppen, GREAT!

Ska äta nu fastän jag inte är hungrig. Är faktiskt asmätt. Göra varm choklad och trycka i mej nånting fettigt. Kanske äta upp sprutgrädden i kylen. Eventuellt beställa pizza eller steka hamburgare.

Har förresten inte pluggat än, förvånande va? :) har lovat mor min att ta hand om en nära vän vid namn Diskmaskinen. Det är inte meningen att vi ska vara nära vänner men har blivit det för mamma & pappa tvingar oss att umgås så ofta.. usch. Fast den gör ju nytta iallafall. Bara det att jag också måste göra nytta på ett litet hörn.

Okej vill inte göra nått långt drygt inlägg så därför säger jag GOODBYE här!
Tihi



Två bilder från förut då jag kände mej aningen seriösare :):):):)

Kommentarer
Postat av: madde

sv; jaaaa inte känner jag mig som en sjuttonåring inte!



haha "min vän diskmaskinen" :D

2010-12-14 @ 08:20:25
URL: http://xomadde.blogg.se/
Postat av: kw

åhhhh beebiiii du är så söt!!!

2010-12-14 @ 22:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0