första dan

Okej.

Första dan.

Vet inte vad jag ska säga, ska inte svara på frågan "känns det bra?" eller "trivs du?" redan nu. Har bara varit där en dag men det gick väl.. okej. Helt ok. Fick läsa i en bok om typ hur man ska möblera ett rum som ett barn ska kunna trivas och orka lyssna på fröken hehe eller nånting sånt.. och vi fick läsa om grupptryck och svara på frågor om hur man kan stoppa det. Helt okej det med. Inte så att jag jublade av glädje för det var så roligt, och inte heller så att jag inte orkade med det. Helt ok!

Har tagit med mej naturkunskap hem och ska jobba, vi ska ha gjort klart kapitel sex innan jullovet så det är väl bara att sätta igång. Vill sova lite först egentligen men det ska jag ju inte.. då kommer jag inte somna ikväll!

Fast jo nu måste jag faktiskt vila, kommer inte kunna jobba annars. pöss


Kommentarer
Postat av: madde

ja det är bäst man sätter igån och pluggar litte kanske :o

2010-12-13 @ 17:26:51
URL: http://xomadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0