denna vecka

Dag 13



Har ju bara gått tre dagar av den här veckan men jag har ju börjat på ny skola så det har varit en ganska.. hm jag vet inte, men det har inte varit som dom andra veckorna iallafall! Bytte ju från media hedbergska till barn och fritid timrå. Och snälla säg inte barn utan framtid nu haha.. jag tycker det är en bra skola, och linjen är okej. Den är slapp och det känns bra, då hänger jag med i tempot. Fast för mej, Karro och Madde är det inte så slappt just nu för vi måste ju komma ikapp dom andra i klassen och dom har ju redan gått en termin! Så vi har vad vi gör om man säger så.

Jättemysig skola, och jag trivs jättebra där. Känns som att jag kan gå där i tre år och det känns asbra :) men ja vad har jag annars gjort då? I måndags gjorde jag inget särskilt, åkte hem och sov och sen kollade jag på Lukas lucia. Igår var jag med Karro och sen på kvällen var det teater, och idag var jag med Ponthus. En bra vecka helt enkelt :)

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: madde

svaR: jaa vi får hoppas att vi kan vara hos nån av oss på nyår! :)

fin designen din blir :D

2010-12-16 @ 07:27:20
URL: http://xomadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0