block på dejrå

Haft det mys hos Ponthus idag :) fast egentligen har vi inte gjort nånting, typ suttit framför teven och pratat och töntat oss och sådär! Men fattar inte var där i typ fyra timmar, blev helt chockad när jag såg att klockan var åtta. Har så himla roligt med honom så tiden verkligen bara flyger förbi! Han är verkligen min bästa vän & pojkvän i ett, toppenkillen min! ♥

Aja hade iallafall bestämt mej för att gå och lägga mej direkt när jag kom hem men kom på att det var ju duschdag idag.. hade köpt hårfärg dessutom så tänkte att det var lika bra att slänga i det när jag väl skulle duscha. Ångrar det, kunde ju ha sovit nu haha men nu ska det här verka i 40 minuter! Va tusan ska jag göra dårå, kommer ju bli aspigg

Ska väl kolla facebook, får roa mej med det! Kul. JÄÄÄÄTTE

Har förresten blockat mej själv på msn, haha kändes lite fult men jag skickar för tusan virus till mej själv :o ni vet såna här "Hello my friend ;) check you on this picture!" så är det nån ful länk. Har inte tryckt på nån sån så fattar inte vad det kom ifrån



Hatar dryga jävlar.. blocken på dej din tönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0