birsta

Godmorgon!

Blev väckt typ nio av att Bea ringde, ska iväg och julklappshandla lite! Blir en tripp på birsta :) måste dra iväg ganska snart för jag ska ju vara på möte på timrå gymnasium klockan tre, är lite nervös.. ska jobba på nå argument hehe.

Nu kom pappsen hem och hämtade mobilen också, det betyder att jag kan få skjuts till birsta! Härligt, slipper jag gå till timrå för bussarna vid mej går ju aldrig;o nästa skulle gå tolv såg jag. Men ska väl gå och borsta tänderna, frukost hinner jag inte med kan köpa nånting på birsta medans jag väntar på Bea för hon är inte klar på ett tag!



Hörs väl i eftermiddag/ikväll nån gång
- så kan jag berätta hur allt gick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0