vinter

hehe, och nej jag sover inte..

kom att tänka på vilken årstid det går mot, nu menar jag inte hösten för det är det redan nu, utan vintern. fytusan! men jag har bestämt att jag ska försöka göra det bästa av vintern ändå, inte gå i ide iallafall.

kan ju iallafall vara glad åt höst&vinter modet, brukar alltid vara snyggare då. eller modet och modet.. följer jag ju knappast, men det kommer fram så jävelst snygga skor och mysiga kläder. stora halsdukar, stickade koftor och lovikavantar. lite mysigt låter det väl? komma hem efter en kväll och sätta sej i soffan med täcke och varm choklad. åh! fast jag kommer sitta och svära åt mej själv som skrev det här inlägget då när tiden väl har kommit, haha..

hittade lite bilder från i vintras.
enjoy!


janine & jag! hon och claudia bjöd mej på en dag uppe på paradisbadet :)

jag & lukas. var i backen en gång under hela vintern, knappt två timmar..

chrille & jag sitter inne på nått rum i skönsberg, kommer ihåg hur retsamt jag hade det den dan pga en sak haha!

mamma, ludvig & jag i fränsta. dom gör isskulpturer där varje år, ignorera mitt hår. minns att det här var dagen efter festen hos amanda och jag sov hos ponthus utan hårborste eller ombyte med mej och familjen kom och hämtade upp mej jättetidigt på dan..

men NU ska jag iallafall sova,
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0