my camera is back

nu har jag hittat min kamera, den låg på toan (y) satt faktiskt och tänkte på de, att den ligger säkert inne på toan för jag brukar alltid behöva nånting att roa mej med när jag gör mina saker.. synd att den ska vara borta när jag faktiskt gjort en del idag! vi gick ju som sagt ner till timråland och såg nordman sen, var med johan och sanna. fast vi fick vänta typ en halvtimme tills han började spela fastän han skulle börja nio.. bra drygt. gick till vivstaskola och gungade hahah, sen kom karro, claudia, jessica och andreas också dit! for hem till karro sen alla utom sanna och johan, kollade på film :) "Syskonen (???) olycksaliga liv" hette den, minns inte vad det var för namn därimellan haha.

min älskling sover här i natt igen iallafall, för er som bryr er :) mysigt tycker jag iallafall!!
vi ska kolla på desperate housewives och dricka cola :D

hörs suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0