ta hand om mej själv kväll!

sa jag att jag är ledig imorn? det är jag iallafall! dom som hjälpte till på öppet hus på skolan för ett tag sen, jag till exempel, fick en halvdag ledig när dom ville ;) och det är ju sista april imorn och då vill jag faktiskt vara ledig! så eftersom jag har sovmorgon till nio och slutar typ tidigt så blir det ju hela dan.

sååå, ikväll behöver jag inte nån tidig kväll! ingen press på när jag ska lägga mej :) så jag ska ta en riktig ta hand om mej själv kväll.. najs! först ska jag sätta mej i bastun med fotbadet, hahah även om jag inte tyckte det var skönt.. så ska jag fila där under fötterna, raka benen, använda ansiktsmask och smörja in mej med alla möjliga krämer jag hittar här hemma. så härligt!!

nu väntar jag bara på att bastun ska bli varm..
jaja, jag uppdaterar väl senare =)
hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0