i löv ju

kan ju säga att jag tycker att oc är jättespännande och vi har kollat på det typ hela dan (a) förutom att vi stack iväg och skulle köpa läsk, och träffade issa på vägen :) och att vi haft kuddkrig och jag slog ner ponthus med en kudde hahahaha, poweR! :d

fattar inte än vad som ska hända ikväll, kanske vi blir här hela kvällen eller så drar vi väl nånstans. johan och sanna ska ju komma iallafall :) när vet jag inte men dom dyker väl upp så småningom!

plus att jag har bytt mobil med mamma så jag har inga nummer så om jag frågar vem är det inte för att jag raderat era nummer.. och om jag inte hör av mej så är det inte för att vara taskig! men ska försöka få igen mobilen så fort som möjligt.

nu ska jag gå och pissa hejråpp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0