gomörn

godmorgon!

eller nja, vaknade väl för en timme sen men ha inte rört mej ur sängen än. eller jo, en gång när jag skulle pissa. är hungrig men inte sugen på nått så jag orkar inte kliva upp! så måste jag duscha också, men det orkar jag inte heller. kanske man ska ligga här hela dan? ne..

imorn är det skola för er som inte visste.. i natt drömde jag att jag längtade efter skolan, men när jag vaknade märkte jag ju att det inte stämde. jag vill ha mer lov, jag vill ha sommarlov! men det kommer ju aldrig bli sommar :o vi kommer få gå i täckkläder på skolavslutningen och ta oss dit med skotrar, så kommer alla halka för det kommer va så halt.

äh men nu är det faktiskt lite soligt ute, så jag ska sätta mej i solen.

alla som har bilder från igår får ju gärna skicka några till mej!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0