irriterad

Dåligt less jag blir på skitdatorerna här hemma..

Lagga upp sej mitt i allt när jag fixar tanjas design, det vart ju inte bättre av att hela datan stängdes av nejnej..

Ska fixa designen hennes nu, sen bloggar jag. Eller jag lägger in bilder då så kan jag skriva lite nu, är dåligt irriterad också.

För det första blir det sepe med datan sen så får jag inte sova hos linnéa imorgon.
Tänker ju inte komma hem nå tidigt iallafall, puss på det!


Jag och janine drog iallafall till eon och det då, virra runt där helt toanödiga och hitta ingen toalett haha, men tillslut hitta vi en. Tur det, annars kunde det skett en olycka!
Sen stötte vi på ludde och virra runt ännu mer - ingen fotbollsmatch i sikte nånstans! Då var det visst inte där, suck. Då stack vi och hälsade på claudia som var med anton, sen hämtade luddes mamma ludde och hon släppte av mej och janine i timrå där det var mariedals folk. Umgicks väl lite med dom innan typ alla stack, bara tanja och my kvar. Då var vi med dom och fick höra en bra sak hihi :)
Gick hem i kylan och höll på dö, janines mamma hämtade oss och skjutsade hem oss.

Har gått en hel del iallafall, trött i benen...


Har skaffa en till blogg som inte alla kan få läsa, lösenordsskyddat och grejer vettu ;) hittills är det bara janine som vet om den haha, men det är ju bara att höra av er så kanske ni får lösenordet :)


bilder kommer i nästa inlägg, dock inte så många men ändå

förlåt för att jag inte är på humör <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0