halsfluss :(

Jag hade ju halsfluss då :( inte kul, fast jag mår bra bara att det gör ont i halsen.
Det är inte lika illa som sist iallafall, då fick hon värsta panik läkaren när hon kollade i halsen på mej och förstod inte varför jag inte hade kommit tidigare, men idag var det bra så det kommer nog gå över snart :D hoppas det iallafall! Är rädd att jag ska ha smittat janine och claudia eftersom jag har varit med dom hela helgen.. men hoppas inte, för isåfall blir dom kanske lite arger på mej hihi (a)

Nu ska jag få äta min favoritmat - stuvade makaroner! Det är ju så synd om mej så jag får det jag vill ha ;) hehe.

Undra vad jag ska göra idag då..? När jag liksom inte får gå ut. Det skulle ju behövas städa på rummet, det var ingen dum idé. Kolla lite oc? Det är inte heller en dum idé :)

puss på er, nu ska jag stäääda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0