guitar hero



Karros familj kom förbi, då passade jag på att hitta en som ville spela med mej. Och ja, jag har ställt in fel datum på kameran. Trodde ju att jag fyllde år 1 mars, men var visst inte så? Synd när man ställt in sej för saker också blir det inte så.

Jag har fått, pengar, pengar, pengar. En massa pengar! Också tre lotter, och två chokladkakor och en chokladask. Jag vann en tia på varje lott! Vet ni hur chockad jag vart :o jag vinner ALDRIG så även om vinsten var liten vart jag glad som jag vet inte vad! Eller ja, mest chockad som sagt men.

Också har jag ätit så mycket kakor.. min mage kommer snart göra ont! Än så länge gör den inte det, tack och lov. Också kommer jag få fetaste ångesten hahah, men det tar vi då!

Har sovmorgon till nio imorgon också, sssskönt stavas det ;) Nu sitter en massa och skickar låtar till mej som ska spelas i helgen, det är ju najs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0