det blev ingen ellen

Attans, det vart inget ellen!

Hon började må sämre, och då skulle hon troligtvist inte orka med mej. För jag mår inte dålgit för fem öre ja :D det enda som är jobbigt är att tabletterna torkar ut en! Så kom hit med nått jag kan dricka är ni snäll..!

Så vad ska jag göra nu då? Kolla på ännu mer mtv, kolla när dom struttar runt där. Vill också kunna dansa så bra :o blir avundsjuk ju. Ska man kanske sätta igång med dansen igen? Nja, får se. Det kanske blir för mycket när teatern också kör igång, det tyckte jag förra året, då hoppade jag av teatern för att köra på dansen. Ändå åkte jag dit, var med halva sen smet jag från dansen och gick på stan hahah.. men det var för det var hiphop blandat med disco, och jag ville inte dansa disco!
I år ska jag iallafall satsa 100% på teatern, det blir bra det.

Åh, vet ni vad mamma ska göra? Köpa hem så jag kan köra faserna här hemma, så slipper jag åka ner till checkers när jag ska göra dom. Då är det ju bara att jag kör nån fas några gånger om dan, på så sätt blir jag klar snabbare! Kanoooon.

Två dagar kvar tills jag får vara ute i civilisationen..!

Kommentarer
Postat av: karolina

svar: haha ja, det är jag och nyckelpigisen :)

2009-09-08 @ 14:59:14
URL: http://amandaakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0