wtf

Jag och nina är LYCKADE!

När jag väl är klar och vi är påväg mot bussen och fick skjuts av pappas kompis suppe, va möter vi inte då? Joooo, bussen kör förbi bilen. Less eller vad! Vi tänker att vi sticker väl till motorvägen för där går bussarna oftare. Så va är problemet? JOO, bussjäveln åker förbi hållplatsen utan att stanna ;o vi satt inte ens ner vi stod och liksom väntade på att få kliva på men nejnej. Taskigt stavas det!

 

Då gick vi ner och lodade i timrå.. fixa lite candy och försökte komma in i nått trapphus men det sket sej. Så vi gick och satt oss på värmeplattan :) sen gick vi en sväng, så ser vi.. bussen!!! Fast då var klockan kvart över två och nina skulle hem halv tre så det kändes lite onödigt. Vi stannade i timrå och tog oss en pizza ;>
Dom skjutsade mej till ponthus så lämnade jag igen hans mobil, sen gick vi till mej så han kunde hämta moppen.

Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt (h)
Fränt va?

Japp som jag trodde, det var fränt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0