sen kom jag inte på nå mer

Jag kan sitta och skratta för mej själv hur länge som helst

Jag alltid och gör massa ljud, ibland lägger jag inte ens märke till det :o

Jag snarkar. Verkligen.

Bada och sola är det bästa jag vet!

Jag älskar coca cola

Jag är ganska trög och kan glömma bort att lyssna mitt upp i allt när nån pratar med mej

Att flytta till miami är typ min högsta dröm..

Också vill jag mer än gärna pierca tungan!!

Jag har rätt livlig fantasi

Jag blir svartsjuk jävlit lätt

Jag är dagis

Simpsons, family guy och svampbob är det bästa jag vet på tvn

Jag kan varken dansa eller sjunga, ELLER mima :o

Jag stretchar typ jämt, öhh

Jag måste göra nånting hela tiden annars blir jag arg

Jag är JÄVLIT lätt irriterad

Kan börja gnälla o skit utan anledning

Jag har spytt på äckliga o konstiga ställen

Jag har tvångstankar

Jag är rädd för mycket
Lättskrämd, lättlurad

Hahah folk frågar mej om jag har damp för jag aldrig kan vara tyst, sitta still och bli så sur lätt

Jag har typ sömnsvårigheter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0