se så stor jag är!

Hej din jävel, det var lite väl varmt att sova i natt :o fast karro frös för hon fick ett tunt täcke stackarn, men så går det när hon försökte ta mit! Fast jag hade det tunna på natten sen hade jag plötsligt det tjocka och det stora mysteriumet är ju hur gick det till.........?

JAg har MENTORS dårårårårårårå. Snart är det sånt där utvecklingsamtal också, lite pirrigt men det ska väl gå bra med tanke på att jag är en sån duktig svenska elev till exempel ihihihihihi :) idag fick jag inte ens jobba mer för jag låg så långt fram woho! Fast att jag inte få nytta av när det är lov då.

JA PRECIS! Efter den här dagen är det lov! Idag ska jag nog vara med linnéa och nu ska jag gå och prata med henne så hon inte tror att jag är suris för det är jag inte :)

 

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0