puss

Hejsan, det var ju ett tag sen

Men jag har inte haft tid, ponthus kom till mej runt ett så då va jag med han, typ två-tre kom nina och va med oss. Vi gjorde väl inge särskilt, vi lagade mat hahah proffsen ;) värsta kockarna. Sen kom linnéa efter hon vart på bio, var vi här ett kort tag. Nina och linnéa försökte starta ponthus moppe men dom gav upp rätt snabbt om man säger sååå..


Vi drog till örnen och nu är jag hemma igen. Nina är med mej. Har ont i huvudet, också fick jag ont i magen när jag åt.. as trött är jag också.

Så jag ska sova nu, sen imorgon är jag med nina sen måste jag köra ner ponthus moppe till han :o för den lämnade han ju här. Hmm undra om jag vågar? Klart jag gör, men alltså.. aa lite nervös om man säger så hahah. Annars får han hämta den.
Men jag kom på att jag kan ju inte ens få tag på han eftersom hans mobil också är här..

Jaja, godnatt
Bilder och sånt kommer imorn, KANSKE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0