puss

Alohaaaa!

Jag tror dom säger så i hawaii, och det är ju värsta hawaii i sverige nu så vi använder frasen här med tycker jag.
Jag sitter inne i badrummet med bärbara och funderar på om jag ska orka ta mej en dusch eller inte? Känns ju ganska jobbigt men jo.. det är inget att fundera på, jag ska inte tvätta håret men jag ska tvätta kroppen. Raka benen måste jag göra också! Och jaa..

Idag blir det nog att städa ihop på rummet innan gästerna kommer, ska göra asfint i mitt rum för det behövs liksom städas ändå! Ska köra en stor rensning i garderoben och allt. Blir bra det! Sen ska det väl dammsugas osv.. också ska jag lägga madrassen på sägen, nu sover jag på massa täcken. Helt omringad av täcken är jag! Två under mej och ett över mej. Nu blir det bara ett täcke.

Jag tror jag ska försöka fixa så jag får en tv i mitt rum, mittemot sängen sådär :) skulle vart asnajs, kan man göra annat än sova och sitta vid datan i rummet. 

Jaja men nu ska jag duscha!
Jag har bruna ben!! :'))))))))))))))))))))))))))))))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0