pånthös

Spagethi!!! och korv.. var the food today, korv är ju inte högt på listan så den gav jag till hunden under bordet hehe..

Ja skolan var väl inget vidare förutom att jag fick läsa i boken min, "Gömda". Så sjukt bra!! Världsbäst :o var så inne i den så jag knappt märkte när alla andra gick ut ur klassrummet ;o satt ju dessutom med hörlurar i örorna så det var ju inte lätt alls att märka. Sen på engelskan var det fortsättning på nationella prov provet. Så himla svårt! Fattar ingenting :o alla mina kunskaper är helt bortblåsta, illa!

 

Sen kom jag fram till att jag nog ska gå media med inriktning på reklam, satt och pratade med matteläraren om gymnasiet och då kom vi fram till att det kanske var nått för mej. Så det blir nog så jag söker in på det :) så fick jag värsta kicken, för jag har ju inte ens klarat första veckan på terminens planering så jag ligger ju inte bara lite efter, ba "Shit nu måste jag plugga så jag kommer in på media!", den frasen gjorde nog pernillas dag ;) haha nä men hon vart gla :D

 

Efter skolan drog jag till ponrhus men kunde ju inte va där nå länge för jag måste ju äta innan teatern också, ska åka om typ 20 minuter nu. Ska väl lägga på ett kol och byta om eller nått! Eller nä det orkar jag inte. Men äsch,

puss


Kommentarer
Postat av: issa

vilken skola?

2009-10-06 @ 19:04:24
URL: http://issabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0