oiii

Hallå därute! Och där inne för den delen också.

Nu är jag tillbaka i timrå, vart en tripp till skb idag också :) vi var med klas, krille, erik och max. Gjorde väl inget särskilt men det var en askul grej som jag inte tänker skriva! Hahahah jag tyckte det var hur roligt som helst och typ skratta, linnéa vart typ rädd och klas verkade mest bli less hahaahhaha.. stack hem med 10 över fyra bussen, fick världens suraste busschaffis. Hade fixat bussbiljett sådär på mobilen så skulle jag kliva på, men det gällde visst bara för tätorter i sundsvall.. så stod han och babbla på vart jag kom ifrån och shit, jag ba men jag ska till timrå jag har inga pengar. Han ba "Nä men synd för dej, då får du väl gå hem och hämta pengar?" jag ba "Men jag bor i timrå ska jag gå dit eller?" han ba "MEN KLIV PÅ DÅ! MEN ALDRIG MER!" och sen den jävla gubben, plingar jag, då åker han förbi busshållplatsen.. dåligt less jag vart. Fick mej bara en extra promenad, är ju bra det med men kände verkligen inte för det för jag var så pissnödig så jag trodde seriöst att jag skulle pissa på mej.

Ikväll ska jag vara med janine :) fast nu är hon och handlar med sin mamma och jollan, så hon ska säga till när hon kommit hem. Undra vad vi ska hitta på då? Det vet man aldrig ;)



Nu ska jag sitta här i min ensamhet och vara så söt som bara jag kan vara, jag menar, se så söt jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0