nina & kim - en gång för alla

Det var på tiden att jag köpte den där hårinpackningen, då är inte håret helt fuckat efter man har sovit, det blir liksom lenare så det inte strular ihop sej på en gång ;) så nu behöver jag inte duscha idag igen och det känns väl skönt. Så fick jag värsta rycket när jag vaknade, det var nån låt jag lyssnade på när jag var liten så jag var tvungen att leta fram den hahah,



Inte precis den bästa heller :o men ändåå, hehe..

Idag ska jag iallafall vara med linnéa, fast nu är hon och äter med sin pappa nånstans så hon ska säga till när jag kan komma. Fast jag ska vänta tills mamma kommit hem innan jag åker, ska tjata lite till om tung piercingen. Som linn sa förut, eller aa jag fattade ju inte precis, TPFTDGU. Vad betyder det då? Jo, Tjata På Föräldern Tills Den Ger Upp. Hahah alltid bra att komma ihåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0