minnen :')


Hahahaha de här var min och issas "fot-dag". Alltså inte foto-dag, utan FOT-dag. Hade en massa bilder på våra fötter! :o haha!

Och reflex tiden! VI VA SÅ JÄVLA SEXIGA!

En kväll att prata om .. haha dessutom va det den helgen då vi hade ätit på donken varje dag!

HAhahahahahahhah när vi grisade ner hela bordet och retade upp två pojkar riktigt ordentligt!

Första biken! :) flower puff pinglorna, vann ju för bästa utklädnad hehe :D

Den här kommer ju upp för vi är så snygga (y) vi skulle också sitta och driva med folk den kvällen.. slutade med att de va dom som drev med oss hahah och då vare inte kul längre!


Och månadens höjdpunkt - polar....... :$

Teatern såklart, skulle vart roligt om man hade kvar bilder sen när man va 9-10 och spelade men det har jag tydligen inte

Mina bäbisar :D syns att bilden är nytagen va? :):):)


:) minns särskilt en sak, hahah förlåååt

HAHhahahahaha när ellen cyklade och jag satt mitt i vägen så hon typ inte kunde köra så ramla hon ner i diket hahah, och sen när hon är uppe på cykeln igen och ska vända och typ håller inte i sej, då far hon ner i ett annat dike som var fullt av brännässlor! HAHAHA STACKARN!

 

 

Äh men nu vill jag kolla mer på gamla bilder, värsta kul man får värsta flashbacks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0