med karrroooo

TJAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Jag har soooola i 20 minuter, svettigt! Karro solade också. Sen gick vi till mej, hurtigt, så har vi ätit pannkakor. Gottit! Aa karro hon ska tydligen bege sej snart, men inte blir jag ensam för det. Min kusin linn från sollefteå ska komma och hälsa på :) var ju meningen att vi skulle bada, men det blev inte av. Så vi ska väl kolla på film eller nånting sånt istället! :)

Idag har jag varit feeeeeet. Först köpte jag och linnéa varsin liten kitkat chokladkaka, sen åt jag en munk till lunch som jag fick av snälla janine. Sen har jag druckit två coler, dessutom. Jaja det är sånt som händer!

AAaaaa men ha en trevlig dag:)):):)):)

Karro hälsar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0