linnéaaaa



Det vart gården :) kollade på hairspray, asbra film! Linnéa var ju helt inne i den :o jag frågade om hon skulle med ut och hon ba "nej då kan jag ju missa nått!" haha sötan. Sen hade vi värsta krig också! Hon ska ju alltid gå och små slå på mej och sånt, men idag försökte jag sätta stopp på det ;) så det vart värsta långjagis haha!

Strax efter tio hämtade hennes pappa mej, linnéa, elin och ponthus. Jag hängde med till ponthus och myste med han ja :) sen hämtade pappa mej nån gång efter tolv. Så har jag fikat och måste verkligen gå och sova om jag ska orka upp imorgon! Det är klart jag inte kommer orka egentligen, men jag ska pressa mej för jag vill verkligen se mathilda för jag tycker hon är jätteduktig på att dansa! :) blev helt betagen sist jag var med, hehe :)

Så jag ska väl sova nu ja,
gonatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0