jäjä wowow

Sitter laddad med en luftpistol, eller alltså inte en riktig utan en liten bomullsgrej. Lukas och ponthus ska spela nå tv-spel, undra hur bra det kommer gå när jag har fått tag på den här leksaken hehe ;) nejdå jag skoja, fick bara sitta vid lukas data om jag var snäll och det kanske inte räknas som snällt om jag gör så..?

Undra när claudia kommer dessutom! Hon skulle ju komma hit men man vet aldrig när, om tre timmar ska vi iallafall vara nere hos tanja för att äta och så. Eller jag kan ju inte äta men jag är sällskap :) jag har ätit mosad lasagne i barnburk.. hahah och duktig som jag är så häller jag ju inte ut maten på en tallrik utan ställer in maten i burken så allt bara svämmar över :o vet inte varför men aja.

Men nu är det nån som skriver på min dator, måste springa över hahah
puss

Kommentarer
Postat av: linnéa

hahahahahahhaah sällan du!

2009-10-30 @ 19:00:14
URL: http://linneaakempe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0