ja älskar dej



Hallihallåå, bion var väl.. som man borde förvänta sej av svenska filmer. Dom är väl som dom är, roliga i mellan åt men i stora helheten är dett inget man borde lägga pengar på. Men jo den hade sina stunder :d speciellt när lilla ungen åkte i vattnet hahahha för filmen klant knuffa ner han, jag dog!

Sen ringde jag hit ponthus så har jag varit med han hela kvällen :):):):):)
Också skulle jag skicka en låt till han när han kommit hem, men han loggar ju aldrig in på msn så det blir ju lite svårt.. tror nog jag går och lägger mej istället. Aa det låter bra det!

Imorgon ska jag SOLA!
Säger bara ÄNTLIGEN. Men det blir inte på mitt och linnéas solarium utan jag ska va i timrå ;> pallar inte åka ut nånstans efter skolan.

pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0