innan dansisen

Se så tidigt jag är uppe på en lördag! Helt otroligt. Men det är sånt man måste stå ut med ibland ;)

Jag är alldeles för trött för att orka fixa mej, och det kommer jag ångra stort sen. Jag läju sitta och säga att "jag vill ta en dusch! Åh, varför sminkade jag mej inte imorse? Karro har ni nån plattång med er?", hahah. Så är det dom dagarna jag har bråttom innan skolan och jag inte hinner göra det.

Men nu ska jag leta reda på mobilen som jag har råkat lägga ifrån mej nånstans???

Vi hörs när vi hörs

Kommentarer
Postat av: jessica

jag som tyckte jag vaknade tidigt men du va lite tidigare faktisk (;

2009-10-17 @ 12:06:42
URL: http://jessicaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0