im home

I'm fucking hoooome,
blev ganska tydligt inge claudia :( hon skulle till tandläkarn sen drog hon hem, och dit kunde ju inte jag ta mej för jag hade inte nått busskort med mej. Så jag liftade med bussåkarna istället (y) få se om jag ska till cheere leadingen ikväll, ska ju ändå inte börja så fattar inte varför jag ska dit överhuvudtaget. Jaja får väl se.

Dagen rullade på, var ju inge fel på mitt humör haha fan va dryg jag är i mellan åt.. på musiken skulle man dela upp sej i två och två, så skulle ena vara typ ledare och låta som en ton också skulle den andra försöka härma tonen. Självklart när läraren kommer in ska jag typ stöna och försöka få karro härma mej hahha, blev inge av! :o och på ÄÖ så skulle vi typ göra nått arbete eller vad det är.. vi ska jobba med sex i media, så börja linnéa skriva upp en massa porrsidor haha! Sen kommer benny och fyller på med en hel del mer, porrsurfarn hahah. Också gjorde vi en undersökning på vilka som har kollat på porr, så gott som alla har ju liksom gjort det. En annan grupp gick runt och frågade "har du onanerat", och sällan vissa säger nej. Kan ju bara säga att det tror jag inte ett skit på ;) Aldrig pillat på sej själv under 15 år? Nejnej, men det låter ju helt normalt. Jättenormalt.

Nu ska jag gå och dricka mjölk :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0