huhu

Hösten är verkligen deprimerande.

Jag sitter och känner mej uttråkad och tom och väntar på de ännu värre - snön. Mer kyla, bli mulad, tvingas åka skridskor på gympan, få snöbollar på sej. Jag vill verkligen inte ha vintern.

Sommarn vill jag göra om, det finns så mycket jag ville ändra på men jag hade liksom varken tid eller ork, inte heller nån aning om hur jag skulle göra. Jag vill bara ha sommar, en moppe och tandborsten jag glömde hos karro häromdan. Jag vill inte använda ett skaft till eltandborsten, det är liksom inte kul.

Ännu mindre kul är att ja skriver på wordpad just nu för internet har lagt av..

Tror ja ska sova lite, men de är väl inte så schysst mot gästerna. Fast än så länge är de nästan inga gäster, bara nygrens. Eller nej inte ens det, bara elisabeth och per. Nu börjar ju vi barn bli så stora så vi inte måste åka överallt dit mamma och pappa åker, där passar en smajlis bra :)

Undra om jag ska klå upp mej själv på guitar hero och se om jag får nå energi av det? Läju inte hända, tar mej nog en tupplur.


gonatt
elle ja mena, go kväll
.. snarare god eftermidda
-.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0