hos janinenie

Tjääännnnnaaarräää, är hos denna modell just nu hehehhe! Igår gick vi ner mot timrå, så såg vi emelie och ellen inne på solariumet så vi gick in dit och satt och snacka med dom ett bra tag. Sen så vart det så vi va med dom, gick och kollade va som hände hos cicci. Men vi gick därifrån ganska snabbt, så när vi fortsatte och gå hoppade det ut två filurer ur en bil. Så då joinade adam och jocke oss också, men dom skulle prompt till festen så dom fick väl kolla förbi men äh gick vidare på en gång också. Då gick vi till coop där epa pojkarna var ;> där stannade vi inte heller så länge hahah, utan då skulle vi möta karro och madde så vi gick mot cicci igen. Då gick vi in och satte oss med dom ett tag, så gick jag och janine hem vid tolv-halv ett. Pappa hämtade upp oss så vi inte skulle komma hem alldeles för sent! Vi låg och snackade i nån timme innan vi somnade, janine vart väckt kanske åtta nånting :o och jag vaknade inte förens tolv, egentligen ett men ni har väl inte glömt att man ska ställa tillbaks klockan en timme idag? ;) annars får ni ta och göra det nu! Idag ska jag bara ta det lugnt, mamma ville att jag skulle vara hemma så ska väl va det. Får se om jag sticker ut ikväll, isåfall ska jag vara med janine ;) men jag har ju beställt hem massa gosaker så det ligger nog i mitt ansvar att se till så dom blir uppätna hähä :) och imorgon kommer ponthus hem!!! :)
Nu ska jag se vart janine tog vägen, tror hon fixar jollans hår för det är halloween kalas här idag!
puss

Kommentarer
Postat av: snyggingen nr1

halloween är ju nästa helg? :P

2009-10-25 @ 13:34:57
Postat av: Janine Romby

hahahaah kul liv:P

2009-10-25 @ 20:12:27
URL: http://janineromby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0