en plats i ditt hjärta betyder mycket för mej



Gooodmorgon!

Måste bara säga att jag älskar mina sovmornar på torsdag och fredag! Även om dom bara är en timme är det sjukt skönt att se väckarn ringa efter åtta, naaaajs.

Sitter och fikar min dagliga frukost, special k red berries ;) så sjukt gott. Så blir jag så lycklig när jag får många bär hahah, för jag tar inte ut för hand och bestämmer hur många jag vill ha!

Idag är det gympa på skolan, men jag har ingen väska att packa i här för den är på skolan. Med förra veckans gympakläder.. känns ju inte så värst najs att ta på sej dom nu liksom. Annars vet jag inte vad det är på skolan, det märker vi helt enkelt.

Efter skolan vet jag inte heller vad som händer, borde ju ta det lite lugnt. Kanske åka till birsta med mamma och köpa uggsen :) dom skulle ju absolut inte sitta fel nu när det blir så kallt, det var liksom 4 minusgrader i natt sa pappa. Åh, och så kommer det vara på dagtid sen också! INTE KUL.


Men nu måste jag borsta tänderna och så, gå ut med hunden om jag hinner
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0