ajustja, dagens

Hahahahahha de där roliga/fula jag skulle berätta ska jag säga..

Att idag var det so prov första timmen, men.. jag hade ju inte pluggat till det. Så igår så sa jag till mamma att jag hade sovmorgon till tio, och stackarn köpte det.. skuldkänslor för det! Hahah ja så jag sov ju i lugnan ro, så frågar roger vart jag varit när jag kom till skolan. "Jag hade sovmorgon" sa jag, han ba "Du lever i din egna värld du!". Hahah och det var inte sista gången han sa det heller, sen går liksom jag och linnéa i jackor och äter kakor och han ba "Hallå det är läslektion?" vi ba skratta och så han ba "Ni lever i er egen värld ni" hahaha..

Jaja men sen när jag sitter på max med mamma, hon ba "Hur var det med sovmorgonen?" jag ba börjar skratta.. hon hade ringt till roger när jag var på skolan och han hade sagt att nån sovmorgon var det ju inte hahahha! Mamma skrattade iallfall med mej..!

Hahahahahhahahahahahah och skönaste idag var väl ändå linnéa i subway kön :D haha jag dooooooog! Hon var typ helt borta och helt vimsig och typ snacka och allt hahah shit asså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0