det gör jätteont!

Dom som säger att det inte gör ont ljuger :o jag vill inte skrämmas men shit va ont det gör! Eller ja, det är inte så ont så man inte står ut men det känns ordentligt. Usch, vidrigt.. sen känns det inte så mycket (än), bara det att staven är så lång så det är precis så jag kan stänga munnen, det skaver asmycket under tungan, jag antar att jag blöder eller nått för det smakar järn. Och nu när jag skulle äta trodde jag seriöst att jag skulle börja grina. Maten var bäbismat, hahah var in och handlade på willys innan vi for hem! Men jag åt ändå för jag var riktigt hungrig. Har sköljt munnen med vatten för det skulle man göra efter man åt, drack, tuggade på nått eller vad som helst. Så har jag borstat tänderna, snart ska jag skölja munnen med munskölj som jag köpte därborta på shanti. Efter det ska jag fixa isvatten att ställa in i kylen så ska jag dricka det när jag vaknar för imorn kommer värsta svullnaden.. hoppas att jag får en lindrig svullnad för jag lider redan tillräckligt! Längtar verkligen tills det är klart och jag kan börja leva normalt igen haha.

 

Sen ska jag sova för jag är riktigt trött. Har iallafall varit i skb ikväll, sen stack vi till granloholm där det var värsta draget, noooot. Jaja då åkte alla andra tillbaks till skb men jag och ponthus ringde efter skjuts så vi har åkt hem, eller aa han skjutsade vi hem till han och jag sitter här.

 

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0