deprimerande

Hahah vet ni vad jag kom och tänka på förut? Varför ska jag hålla på att platta håret när det ändå aldrig håller sej mer än en timme? Känns liksom lite väl onödigt när jag tänker efter :o sliter på håret i onödan, ojoj. Och undra hur många år det tar innan jag har värsta långt hår? Många iallafall, men jag lääängtar! :) iiih. Och undra när jag färgar håret en annan färg? Det måste ju bli nån gång, men nu är jag liksom nöjd med den jag har men jag borde ju lessna nån gång. Men det ligger i framtiden så det ska vi inte tänka på ;)

 

Som svenska + uppgiften.. herregud jag blir helt jävla frustrerad! :o man ska tänka sej sin gymnasietid och skriva om den, sitt jobb, när man bildar familj, vart man ska bo osv.. det stavas D-E-P-R-I-M-E-R-A-N-D-E. Man ska till och med skriva när man tror man dör, och av vad! Omg säger jag. Jag som inte ens kan tänka mej hur morgondagen ska se ut ;o och inte nån aning alls har jag om gymnasiet heller. Ska jag ens gå det? Och om jag ska det, vad ska jag gå? Och jobba.. det är väl ändå ingenting för mej. Det där med miami, det inser jag ju själv hur fånigt det låter. Som att jag nånsin kommer ha råd med nånting sånt. Fan det märks verkligen att jag blir äldre och äldre, jag har liksom inte lika störa drömmar längre. Jag tror det är lite av det som har tagit energin ur mej - att jag börjar inse skillnaden på verklighet och fantasi. Kanske inte så bra trots allt. Men jaa.. det slutade med att jag började tjaffsa med lärarn och sa att jag skulle bli en pundare på navet för jag ändå inte kommer duga till nånting annat. Då frågade hon om det var min dröm, men det var det ju inte! Då skakade jag på huvudet och gick och hämtade färgpennor och ritade istället. Hahah alltså vilken jävelst bäbis jag är. Värsta dagis.

 

Jaja.. har suttit och pluggat när dom andra spelade bowling. Läste igenom hela kapitlet så nu har jag faktiskt lärt mej en hel del, ska väl va lite med ponthus när han kommit till timrå och sen ska jag plugga lite till och sen ska jag sooova :) ska bli skönt det, är as trött.

 

Men ska väl kila nuja,

dröm vidare

höhö


Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta inte drömma de e drömmarna som hålle dig vid liv flicka lilla! du måste tro på dig själv :)

2009-10-12 @ 21:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0