and i don't care what they say

Efter att ha varit ute och gått i regnet och halkat i leran på hästvägen är jag lite för snygg för att vara med på kort nu, tyvärr. Jag har varit hos ponthus så gott som hela kvällen :)

Och nu sitter jag och kollar på sex and the city på comedy central. Störd kille, han försöker tvinga tjejen att pissa på han hahahaha ja dog en aning! :o hon tycker att det är okej att han gillar det men hon tyckte inte att det var hennes grej liksom ;) hon föreslår att hälla te på honom istället.´

Ja men jag har ätit banan och en mandarin, eller egentligen heter det tsatsumas men dom ser och smakar likadant. Gud va nyttig jag är!

.. och nu tycker min mamma att jag inte ska få göra nånting på måndag och tisdag för jag har prov på onsdag. Jag kan redan provet! Eh not, men alltså klart jag pluggar men jag vill ju vara med kompisar och sånt ändå ;o
Nu knulla dom på sex and the city, kul att mamma går förbi och frågar va jag kollar på. Haha..

aja men puss, ska väl sova elle nått

Kommentarer
Postat av: anonym

Visa lite porr bilder =)

2009-10-12 @ 14:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0