ajlövju

Nu är jag hemma! :)
 
Drog från gården med tjugo över nio bussen, det var kul i skb. Jag och linnéa skulle ju ha dansat men den filuren försvann! Då var jag med elin, men inte ville hon skaka rumpa inte :o så vi var väl ute och sådär, så kom ponthus också :) dom hade låst gården för alla skulle vara i folkets park.. men bara dom som skulle dansa fick vara därinne, man fick inte titta på. Kallt. Okej vi var väl därinne men ändå!

Vet ni vad jag hittade i mitt skåp idag då? Det var ett kort på nån kille hahah, undra vem som ha stoppat ner det? Vart ganska snopen, för jag såg för en gångs skull golvet på mitt skåp så låg det ett kort där. Då är ju frågan också hur länge det har legat där!

Åh nu är det bestämt att karro ska sova hos mej imorn :D kuligt, för då får hon sova en halvtimme längre för då behöver hon inte passa nån busstid och det är ju najs :) för henne då ;) nä men jag tycker det är roligt! Så ska hon få sova i min säng som hon säkert har bestämt! Då kommer nog karro tycka att det blir hög MYSFAKTOR! för det är ett karro ord om ni förstååår :D

 

Nu ska jag se om nån vän har skrivit lite bloggis, det vore ju kul att läsa liksom :)))))))

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0