sprutan

Okej det här måste va den värsta veckan nånsin. Eller okej, jag vet bara två dagar som kommer va hemska men det blir säkert mer..

IDAG: utvecklingssamtal

IMORN: svinis sprutan! :'(

 

Jag vågar seriöst inte ta sprutan!!!!!!!!! Och alex kommer börja backa bara för att jävlas med mej, nej imorn är jag sjuk.. jag vill inte ta sprutan! Men ändå så vill jag väl inte ha svinis men varför skulle jag få det? :o jaja, jag blir smittad men neeej.. inte jag inte! Jag vill inte dö av sprutan! Jag kommer seriöst döööö det gör redan ont i min stackars arm JAG VÅGAR INTE!

Buhu :'(


Kommentarer
Postat av: emmaaaaa

sprutan är inge farlig, det övertalade jag mig själv, ja har tagit sprutan, och inget har hänt, jag lovar .. det går bra =)<3

2009-11-16 @ 22:13:25
URL: http://helsingg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0