slut för idag

Shit vilken tråkig dag seriöst har bara suttit rakt upp och ner flera timmar. Finns ingenting att göra, jag kunde ju ha läst en bok om jag inte läst ut den. Kunde ju hämtat en ny bok men då skulle jag glömt va den förra handlade om och det kan jag inte göra för vi har bokprov till veckan.

Linnéa sitter och läser bert och skrattar för sej själv typ hela tiden, haha. Bert är en sköning.

Vet inte vad jag ska göra idag men jag ska nog inte hem iallafall för jag satt ju seriöst hemma hela dagen igår! Gör jag det idag också kommer jag ruttna bort, bli en mossa för jag kommer mossa fast. Mossa mossa mossa.

Arvid sitter och visar bilar han tycker är snygg, såhär ska en riktig bil se ut!



Eller hur? Värsta frän!

Men nu slutar jag, adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0