no svinis tack

Idag har jag ritat på matten för jag glömde visst matteboken hemma, hmm..?



Teckningen heter: Säg nej till svinis, ta en spruta!

 

Ganska mysko att det var just jag som ritade den som är helt emot vaccinet, en i usa började ju fan gå baklänges :o asrädd är jag! Min bror tog det igår, om han klarar sej så tar jag också det. Eller mamma har förklarat att jag inte har nå valmöjligheter, jag måste ta det. Jag som tänkte joina linnéas armé och sprida det vidare! Blev inge av det inte, ska väl få nått äckligt kvicksilver sprutat i mej. Tack mamma, tack så jättemycket.

 

Gott med makaronerna, stuvade till och med! Sen gick jag hela vägen hem, har både gått till och från skolan idag :o blir så imorgon också för mammas bil är ju på verkstan.. attans! Jobbigast är väl att gå när jag är trött och det är SNÖ ute mitt upp i allt också! Herregyyyyd.

 

 

Ja men ha en trevlig dag kära vänner

Eller vänta! Jag ska visa en chockerande bild också,



CLAUDIA LIGGER PÅ DET SMUTSIGA GOLVET PÅ SKOLAN!
Hahah fick en sån chock att hon av alla la sej där så jag var tvungen att föreviga ögonblicket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0