i tried so hard

Nu är jag hemma hos linnéa, i timrå inte granloholm. Hon håller på fixa sej och jag sitter här, känner mej inte glittrig eller glamourig alls! Hade ju ingenting att ta på mej, typ alla andra for och köpte massa nytt men det kändes onödigt för en kväll tyckte jag. Har glitter strumpbyxor, ett vanligt svart linne med ett långt halsband i midjan och min glansiga rosa kofta över det. Men koftan ska jag nog inte ha på mej sen, den förstör lite. Också har jag varit modig och tagit klackarna :o haha det är 5 cm så det är inte så mycket till klackar men jag har as svårt att gå i dom ;o sen har jag satt i löshåret, försökte locka det förut men det gick hur dåligt som helst, vart inte nån skillnad alls. Har väl lite krimskrams på mej, nå ringar, halsband och armband. Annars känner jag mej helt vanlig, men det kommer bli kul ikväll så pepp är jag! :) ska springa runt med kameran, okej det säger jag nu jag hatar att knäppa kort, men jag ska försöka för det är alltid roligt med kort!

Japppppppppp,
sen har jag inte så mycket mer att säga antar jag. Det blir nog roligt ikväll iallafall!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0