följer inga råd jag är självlärd

Med rädsla för att bli en is skulptur så har jag stannat inne idag, det är så sjukt kallt ute! Janine håller på att planera för en jätterolig sak som ska hända i helgen :D

HAHHAHAHA ni ska se min brorsa!!!!! Jag gick förbi sovrummet för att dricka vatten, jag har ju musik på, så står han och dansar helt naken till musiken som den lilla sprattelvinkeln han är hahahahhaaha jag dog seriöst! Lilla lilla ludvig.

Och nu kom det fram en låt på nåns spotify lista "Bajs i fittan" hahaah vilken fånig text, alltså vilka människor det finns som gör sånt här! Som nån länk benny skickade förut, han tyckte väl att den va rolig men den va så ful :o hahah!

Men nu ska jag rota i min garderob,
hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0