lite sommarbilder.

Jag ska bjuda på några somriga bilder,
inte för att jag saknar sommaren.
Det gör jag verkligen inte,
den var inte nå rolig!
Okej de va i maj, men ändå är de den somrigaste bilden ja har! :o
här vare moppe, yää :D
hahah när ellen eldade upp sina trosor o mitt linne!!
fåru nå napp då?
va blond ja va :o
summerrrr
hahah snyggaste
GRÖNAN (L)
de här va en rolig dag :)
PÅ VÄG TILL STHLM!
haha bäbisar!!
japp här ha vi sommarens legend bild ;)
jag och janine tog oss en pizza
tältning :)
här solar man på tältningen!
fast de här kanske va innan sommaren när jag tänker efter..?
mer moppe
fräshast är ju ändå bilderna när hon äter dedär ;D
mer moppe!! elle ja ba en hjälm, än så länge
mopppiiiss :D:D
hos alex och tog en kaffepaus
the stripper
HAHAHHAHA snyggggiiiiing :D
osminkad & söt utanför hemköp i skb
claudia :)
vilken lirare
haha pimpen ;)
intressant?
ni räddade min sommar ihihi :)
sexy bitches
hoppsan
ett stycke ali, och ett stycke klara
... ännu mer hoppsan
snyggjävel!
ninis!
ett dött ben ser jag också! :o
aa
SÖT HANNE :D
kletis
hahahhaha tändande
.
tält
ning

Kommentarer
Postat av: corneee

åhhh sommar nununu :(:(:(

2009-11-18 @ 22:35:58
URL: http://corneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0