dagen

Hej där! :)

Det var kul att hälsa på farmor och farfar, dom hade det fint. Hon gjorde sina asgoda strips, korv med ost och kött.. gud va gott! Bara ett problem - jag fick ju inte äta det.. Men hon gjorde hemgjord potatismos också, det älskar jag! Yummi. Annars så kollade vi väl mest på tv bara.

 

Vi for hem till sex för då skulle mamma och pappa på hockey, så jag var barnvakt åt ludvig, fast lukas och linus var också hemma. Vi kollade på doktor mugg haha, så ringde ponthus och så vart det så han också kom hit :) värsta kriget har det varit här. Lukas kan verkligen gå mej på nerverna ibland, men nog tycker jag om han ändå för han är ju trots allt min bror, men shit asså jag störande den ungen kan va..!

 

Men nu ska jag gå och sova,

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0